Tuesday, July 7, 2009

Salam Cabaran((((^_^))))

Sem baru dah bermula
semue menjadi baru
azam, tekad ,usaha, dan lain2 termasuk bilik kat hostel nie

Ade orang pesan kat saya
Kat mana2 ade cabaran
Semakin lama kita hidup
Semakin besar cabaran
Klu kita gagal untuk menangani cabaran sekarang
macam mana kita nak pergi masa hadapan dengan baik
Dan sudah pasti semue orang dah tahu akan ini..

Oleh itu saya beazam dan bertekat, InsyaAllah..
Akan diperteguhkan iman, amal, ilmu, ihsan dan segala ape yang rapuh

Saya dah nampak cabaran yang saye perlu lalui dalam sem nie..
Iaitu perbezaan yg amat ketara antara saya dan rakan sebilik saya
Moge saye tidak patah semangat untuk membina untaian ukhwah antara kami..

****Moge ukhwah yang kami bina ***
****Dan biarlah seperti untaian tasbih***
****Ada awal, Tiada penghujungnya***
****Dicippta untuk mengingatiNya***
****Dibahagi untuk cintaNya***
****Diratib demi redhaNya***

Dan salam ukhwah untuk sahabat sekelian
Moge dapat menghadapi cabaran dengan baik
bersama redha Allah

No comments: