Wednesday, September 22, 2010

bf baru

Saya ada bf baru
berdebar hati saya bila bf tu mak dan apak yang pilih untuk bantu saya dan temankan saya
Saya tanya abang saya macam mane bf baru saya tu
Terkejut saya mendengar penerangan abang saya tentang bf baru saya tu,,
Dalam hati terdetik, boleh dia ke saya dengan bf tu..?

Hari ini saya jumpa bf baru saya
Em..not bad..tp saya agak kekok
Saya rasa malu sebab saya tak seayu untuk digandingkan dengan dia..
Tapi saya redha dengan keputusan mak n apak.
Saya tahu mak n apak tahu apa yang terbaik untuk saya..
Saya akan cuba menyesuaikan diri dengan dia..
Saya akan jaga dia n harap dia pun akan jaga saya

Moga kami bahagia bersama =P


2 comments:

LoNgJaR said...

perghhhhh...
jiwang jgk kot...
mmg real la..
aku x sabar nak jmpe bf ko..
mesti hensem, segak bergaya..

at_ikah_ah said...

haha..
1st time fal in luv
try the best make he happy..
lalala