Saturday, January 15, 2011

saya baru belajar

hati berdegup kencang..kepala terasa panas.. penantian 3 jam hampir tamat.
cuak melanda diri..aku hanya berserah..kerana cinta kau tabah menghadapinya

wah..ada cinta di atas itu..
malam tadi saya belajar bab cinta..
susah gak..

tapi saya ikut suka hati saya unk menyimpulkan
cinta adalah kehidupan
tanpa cinta x de la kehidupan
contohnya..
kalau kita cintakan moto yamaha ego
kita kene jaga dia selalu
tukar minyak hitam
mandikan dia dll bagi yamaha ego tu happy la..

kita cinta diri kita
kita mesti nak jaga diri kita
x nak bagi busuk kene mandi walau air macam ais

kalau kita cinta kan coklat kita akan perabihkan duit untuk mendapatkan nya..
siapa nak bagi saya coklat...(tetiba)

klu kita cintakan lelaki /perempuan
bak kata utz hazrizal
pilihlah cinta yang ada panduan itu lebih mudah dengan memilih perkahwinan
owh dah bunyi serius..
klu cinta tanpa perkahwinan itu x de panduan kan susah..mcm nak mengembara x de map

kalau kita cinta mak ayah kita
mesti la kita nak mereka gembira
so bg membuktikan cinta kita buat perkara yang mengembirakan mereka

klu kita cinta Allah
bukan letaknya di atas kertas atau didalam puisi
tapi ikut ape yang disuruh..

so marilah kita bercinta..
tapi kene letak ranking yg betul Allah is the 1st
dahulukan cinta yang patut didahulukan..
semua orang berhak untuk bercinta..

oh..im falling in love..every second in LOVE

2 comments:

LoNgJaR said...

saya nak bercinta juge..
dalam hati saya penuh warna-warni cinta..
bunga-bunga cinta saya sedang kembang mekar..
cinta suci tulus dari hati..
dari hati ke sanubari..
cinta hingga membawa ke syurga yang hakiki..

♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥

at_ikah_ah said...

cinta itu suci bersih lihatlah kepada pencipta cinta
alangkah ruginya kita jika kita kotorkan cinta yang suci itu...mari kita bercinta kerna cinta itu fitrah..jangan malu mengatakan dan menzahirkan cinta..tapi malulah untuk mengotorkan cita..